TIME IS EVERYTHING

Sunday, November 8, 2009

Simple frm Me ( T_T )

Lama xupdate blog ni...nk kata busy xde lajuz xtau apa nk buat..hari ini seperti biasa..jalani siang malam seperti biasa...kadang2 tak tau apa nk buat..Hari ni duduk rumah satu hari suntuk..bie dtg bawak nasi..love it sedap sgt..but still mkn sorang2..kadang2 aku tak tau apa lagi yang aku nk dlm hidup ni...mungkin aku maasih xdapat lagi apa yg aku impikan..aku perlukan sokongan seseorang..tp bila tiba saat yg sesuai sume nye xmenjadi..kadang2 aku frust jgk..and in tht time aku mula rasa apa yg aku buat xperlu harap kan sesiapa..coz xtentu jadi..so wht should i do..aku cuna buat semua nya sendiri..tp aku dh buat sendiri aku jadi fedup..coz in the same time aku perlukan seseorang..Family~~ i dont think so..coz selama ni dorang xpernah rasa aku boleh buat..dorang terlalu sibuk untuk aku..bagi dorang aku mcm ni jur..xleh kemana2...sape lagi aku nk harap kan..entah la...pesanan untuk diri sendiri must do all thing by ur own self...urmmm

No comments: