TIME IS EVERYTHING

Thursday, December 17, 2009

" TAIK 0R WHAT??? "



"Tau tak pe pix kat atas ni??? ni la GAME frm Facebook or Myspace...tau tak kenapa aku update pasal benda ni??? haaa if korang nk tau kn ada je Facebook sume SINGUP..termasuk lah aku..tp sejak 2 menjak ni jumlah penguna Facebook or FB ni semakin tinggi...xkisah la kan..lagi ramai lagi bagus lagi ramai kawan..Dalam FB ni mcm yg ada..boleh update pix,update status..xkisah la status pe pon..benci,sayang,suka,marah nk maki pon boleh..lebih kurang mcm Myspace la..GAME pon ada..yg pelik nye dlm myspace pon ada game tapi orang yang ada myspace xde la giler sangat main game kat situ tp bila FB ni sume org gile main game..mcm2 game yg ada..bercucuk tanam la,bela ikan la,build cafe la..yg paling orang suka main POKER!!!!! huhhhh POKER ni if ada yg try main skali mula2 memang la best but lama2 boleh jadi TAIK JUDI!!!! aku benci sebenarnya..coz dh xboleh wat keje lain dh..nk JALAN ingat POKER, nk MAKAN ingat POKER, nk DATING pon ingat POKER..makin lama makin menyampah aku di buat nye...Bukan xbg main,nk main mainlah sampai lebam tp berpada2 la...igt la sama org lain...ajak kuar tp g CyberCafe semata2 main POKER...SAYANG nye pasal aku turut kan jugak la..if tak lantak ko la!!!! so Moral Of The Story is main tu biar la berpada-pada...jangan jadik TAIK JUDI... Chooowwww....

No comments: